مقالات

متخصص ارتودنسی اطفال گرگان

ارتودنسی پیشگیرانه در گرگان

متخصص ارتودنسی اطفال گرگان : درمان ارتودنسی را می توان یکی از درمان های رایج در دندانپزشکی به شمار آورد که نیاز است تا حتما توسط یک متخصص ارتودنسی انجام شود . با توجه به آن که این درمان رواج خوبی داشته است در پی آن تحقیقات زیادی انجام شده است و مقالات زیادی راجع به آن ها نوشته شده است . در این تحقیقات یکی از مهم ترین عواملی که مورد توجه دندانپزشکان ارتودنسی قرار گرفته است بهترین و مناسب ترین سن برای انجام ارتودنسی می باشد . بر اساس این تحقیقات اعلام شده است که ارتودنسی در کودکان بهتر نتیجه می دهد به همین دلیل پیدا کردن یک دکتر متخصص ارتودنسی اطفال گرگان می تواند بسیار مهم و اثر گذار باشد .

پیشنهاد می کنم اگر قصد انجام ارتودنسی را دارید مقالاتی چون دندانپزشکی اقساطی در گرگان ،متخصص ارتودنسی گرگان ،متخصص ارتودنسی در گنبد کاووس و .. را مطالعه کنید .

متخصص ارتودنسی اطفال گرگان

متخصص ارتودنسی اطفال گرگان

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

متخصص ارتودنسی کودکان در گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

تعرفه ارتودنسی اطفال گرگان

یکی از دلایلیکه باعث شه تا خانواده ها قید انجام درمان ارتودنسی برای کودکان خود را بزنند مقدار هزینه ارتودنسی اطفال می باشد . اما باید این نکته را توجه داشته باشید که درمان ارتودنسی در کودکی بیشتر نتیجه بخش خواهد بود و به علاوه آن مقدار هزینه کمتری هم صرف می شود چرا که بازده زمانی درمان ارتودنسی کوتاه تر می شود اما در عوض زمانی که ارتودنسی در بزرگسالی انجام شود علاوه بر ریسک زیاد این درمان که به خوبی نتیجه می دهد یا نه هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کرد و همچنین در مدت زمان بلند تری درمان ارتودنسی بزرگسالان طول می کشد .

بهترین سن ارتودنسی اطفال

اما سوالی که شاید برای خیلی از خانواده ها به وجود آید این می باشد که ارتودنسی در سنی برای کودکان خوب و اثر بخش خواهد بود ؟ در حقیقت بر اساس گفته دندانپزشکان می توان بیان کرد که برای معاینه ارتودنسی اطفال بهتر است از سن 6 سالگی و یا 7 سالگی نیز اقدام کنید .  در حقیقت در این سن برای کودکان دندان های شیری آن ها جای خود را به دندان های اصلی می دهند و  در این سن به راحتی می توان دندان ها را به سمت درست خود هدایت کرد تا به خوبی رشد کند .

بهترین سن ارتودنسی اطفال

در چه صورتی اطفال به ارتودنسی نیاز دارند ؟

سوال دیگری که برای خانواده ها مکن است پیش بیاید این است در چه صورتی اطفال به ارتودنسی نیاز دارند ؟ در حقیقت برخی از مشکلات دندان  ها مانند فواصل بین دندان ها ، انحراف دندان ها و … به صورت ظاهری هستند و حتی از روی ظاهر هم می توان متوجه شد که دندان ها نیاز به ارتودنسی دارد یا ندارد اما در برخی از موارد دیگر مانند عقب بودن و جلو بودن فک به صورت خفیف  را تنها دندانپزشکان می توانند متوجه آن شوند .

بهترین متخصص ارتودنسی اطفال در گرگان

دکتر فاطمه عبداللهی

همانطور که پیش تر هم در مقالات بیان کرده بودیم باید بگوییم که درمان کودکان نسبت به بزرگسالان کمی پیچیده تر خواهد بود به همین دلیل نیاز به مهارت هایی است تا به خوبی بتوان از پس آن بر آمد به خصوص برای درمان ارتودنسی اطفال که حتما حتما توصیه می کنیم تا پیش یک متخصص ارتودنسی اطفال بروید چرا که در این زمان دندان های کودکان در حال رشد هستند و ممکن است کمی حساس تر نیز باشند .

یکی از بهترین دکتر های ارتودنسی اطفال در گرگان دکتر فاطمه عبداللهی می باشد که کار ارتودنسی کودکان را با استفاده از بهترین متریال ها و تجهیزات ها به بهترین نحو ممکن انجام می دهد . در ادامه راه های برقراری ارتباط با دکتر عبداللهی و مطب ایشان را برای شما قرار می دهم .

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

بهترین متخصص ارتودنسی اطفال در گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.