مقالات

ارتودنسی تک دندان در گرگان و [بررسی هزینه آن در گرگان]

ارتودنسی تک دندان در گرگان

عده زیادی از افراد برای بر طرف کردن مشکلات ظاهری فک و دهان و دندان های خود به گفته دندانپزشک مورد نظر اقدام به درمان ارتودنسی می کنند ، عده زیادی از افراد هستند که تنها یک یا دو تا از دندان های آن دارای مشکلاتی مانند کج بود و انحراف ، فاصله و یا… هستند و به دنبال راهکارو درمانی برای برطرف کردن این مشکل می باشند که در این جا می توانیم ارتودنسی تک دندان را به شما معرفی کنیم . اگر شما هم برای اولین بار نام ارتودنسی تک دندان را می شنوید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با آن آشنا شوید و جواب سوالاتی چون ارتودنسی تک دندان در گرگان کجا انجام دهم ؟ بهترین متخصص ارتودنسی تک دندان چه کسی است ؟ نکات انجام ارتودنسی تک دندان چیست ؟ و… را پیدا کنید .

برای انجام ارتودنسی تک دندان در گرگان می توانید به یکی از بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان ، دکتر فاطمه عبداللهی ، نیز راجعه کنید و با خیال راحت کار درمان خود را به ایشان بسپارید ، در ادامه راه های برقراری با ایشان را برای شما بیان خواهیم کرد . توصیه می کنیم مطلب هزینه ارتودنسی را هم مطالعه بفرمایید .

ارتودنسی تک دندان در گرگان

متخصص ارتودنسی تک دندان در گرگان

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

متخصص ارتودنسی اطفال در گرگان

تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

انواع روش های ارتودنسی تک دندان

گاهی اوقات برای مرتب کردن دندان ها نیازی نیست تا همه دندان ها را سیم کشی کرد و تنها لازم است تا یک یا دو دندانی که انجراف دارند را درست کرد که برای درمان آن از ارتودنسی تک دندان نیز استفاده می کنند . در ادامه انواع روش های ارتودنسی تک دندان در گرگان را بررسی می کنیم .

1. روش ارتودنسی ثابت برای ارتودنسی یک دندان

در این روش از ابتدا تا پایان دوره درمان آن سین ارتودنسی بر روی دندان ها قرار میگیرد ف کسانی که درمان ارتودنسی ثابت برای یک دندان را انجام می دهند نیاز دارند تابه صورت مرتب و منظم به پزشک خود مراجعه کنند .

2. روش ارتودنسی متحرک برای یک دندان

با تایید پزشک اگر مراجعه کننده نتواند ارتودنسی ثابت را تحمل کند در این حالت می توان از ارتودنسی متحرک نیز استفاده کرد . اما در زمان ارتودنسی متحرک لازم است تا زمان هایی که پزشک در نظر گرفته است از ارتودنسی متحرک استفاده کرد تا بتواند نتیجه بخش بشد . به گفته بیشتر دندان پزشکان بهتره برای ارتودنسی تک دندان کمتر از این روش نیز استفاده شود .

انواع روش های ارتودنسی تک دندان

هزینه ارتودنسی تک دندان در گرگان

هزینه می تواند یکی از دلایل مهم برای تصمیم گیری به انجام درمان باشد . در کل هزینه های دندانپزشکی کمی بالا می باشد ، در رابطه با ارتودنسی تک دندان در گرگان باید بیان کنیم که فاکتور ها و عوامل مختلفی در میزان هزینه آن می تواند تاثیرگذار باشد که از جمله از این عوامل می توان به سابقه متخصص ، مدت زمان دوره درمان ، مواد و متریالی که برای ارتودنسی استفاده می شود و … نیز اشاره کرد ، به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی برای درمان ارتودنسی بیان کرد .

ارتودنسی یک دندان نیش

از بیشترین دلایلی که متقاضیان برای ارتودنسی مراجعه می کند دندان نیش باشد . دندان های نیش که در گوشه دهان قرار دارد نقش مهمی در زیبایی دندان ها دارد ، افرادی که برای ارتودنسی دندان نیش مراجعه می کنند معمولا یا دندان های نیش آن ها منحرف است و یا این که حالت برآمده ای دارد . البته اگر دندان پزشک نتواند با ارتودنسی دندان نیش را درست کند می توان با ایمپلنت این کار را انجام داد .

نکات مهم در ارتودنسی یک دندان کج

برخی بر این باور هستند که در ارتودنسی تک دندان تنها همان دندان مورد هدف ارتودنسی قرار میگیرد اما در حقیقت باید بیان کنیم که در این روش براکت ها بر روی تمامی دندان ها قرار میگیرد اما نیروی آن بیشتر بر روی دندان کج قرار دارد .

با این باور که در ارتودنسی تک دندان کمتر نیاز به مراجعه پزشک خود دارید جلو نروید چرا که در ارتودنسی با همان یک دندان هم نیاز به حضور مکرر پیش دندان پزشک خود می باشد .

مدت درمان ارتودنسی تک دندان در گرگان با توجه به مشکل همان دندان ، جایگاه آن ، میزان انحراف آن و … متغیر خواهد بود .

اگر فکی که در آن دندان کج قرار دارد هم دچار انحراف باشد همراه با ارتودنسی دندان کج می توان درمان همان فک را هم انجام داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.