مقالات

ارتودنسی دندان در گنبد

در این مطلب قصد داریم تا به موضوع ارتودنسی دندان در گنبد نیز بپردازیم .
امروزه ارتودنسی را می توان یکی از درمان های زیباسازی دانست که به کمک آن افرادی که دندان هایی کج و ناصاف دارند ارتودنسی می تواند کمک کند تا دندان هایی مرتب و یکدست و سالم داشته باشید . البته ارتودنسی تنها برای مشکلات ظاهری دندان ها نیست به عنوان مثال برخی از افراد دارای مشکلاتی در فک خود هستند که به کمک ارتودنسی می توان این مشکل را برطرف کرد .

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان انجام ارتودنسی باید حتما در نظر داشته باشید انتخاب دکتر مناسب است ، پیش تر ما در مقالات بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان و بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم . قطعا برای آن که نتیجه درمانی مثبت و خیلی خوب شود نیاز است تا پیش یک دکتر متخصص و کار بلد بروید .

ارتودنسی در گرگان

متخصص ارتودنسی دندان در گرگان

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی دندان در گنبد و گرگان

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران -بین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن تماس منشی : 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل: dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

ارتودنسی چیست ؟

تخصص در ارتودنسی را می توان یکی از زیر شاخه های رشته دندان پزشکی دانست ، ارتودنسی کاری می کند تا دندان ها و فک ها در جای مناسب خود قرار بگیرند ، البته همه افراد به ارتودنسی نیاز ندارند تنها کسانی که دارای برخی از مشکلات در دندان و فک ها و یا مشکلات دیگری که تنها پزشک متخصص ارتودنسی می تواند تایید کند نیاز به ارتودنسی دارند .

شاید فکر کنید که چه نیازی به ارتودنسی هست وقتی که مشکل دندان ها آنقدر جدی نباشد ، بلکه در این جا باید بیان کنیم که تنها برا رفع مشکلات ظاهری ارتودنسی انجام نمی شود چرا که زمانی که زندان ها و یا فک شما در جای نا مناسب قرار داشته باشند باعث می شوند تا عمل جویدن به درستی انجام نشود که در پی آن عمل بلع هم خوب انجام نخواهد شد و ممکن است مشکلات گوارشی برای مری و معده نیز به وجود آید که به مراتب عوارض آنان بدتر خواهد بود.

ارتودنسی در گرگان

ارتودنسی دندان در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی یکی از بهترین متخصصان ارتودنسی در استان گلستان می باشد که فعالیت هایی را در زمینه ارتودنسی دندان در گنبد ، ارتودنسی دندان در گرگان و دیگر شهر های استان نیز انجام می دهند .

یکی از مشکلاتی که خیلی از افراد برای انجام ارتودنسی نسبت به آن ناآگاه هستند مراجعه به دکتر دندان پزشک است که تخصصی در این زمینه ندارد به همین دلیل ممکن است در طول دوره درمان و یا در نتیجه نهایی نارضایتی هایی نیز وجود داشته باشد . پس چه بهتر است که از همان ابتدا به یک متخصص ارتودنسی نیز مراجعه کنیم .

ارتودنتیست چه کسی است ؟

ارتودنتیست به دندان پزشک متخصص در زمینه درمان ارتودنسی گفته می شود که در خصوص انواع درمان های ارتودنسی ، مشکلاتی که ممکن است در پی آن به وجود آید و مسائل دیگر در رابطه با ارتودنسی را به طور حرفه ای آموزش میبیند .

متخصص ارتودنسی یا در واقع ارتودنتیست به افرادی که دندان هایی کج و منحرف دارند و فک آن ها ممکن است جلو و عقب باشد و مشکلاتی که در آرواره های خود دارند و … کمک می کند تا دندان های صاف و مرتب داشته باشند و زیبایی لبخند آن ها چندین برابر شود .

نکات مهم در پیدا کردن متخصص ارتودنسی دندان در گنبد

  1. قبل از آن که به پزشک متخصص خود نیز مراجعه کنید توصیه می کنم تا با افراد متخصص در این زمینه نیز مشورت کنید .
  2. از افرادی که ارتودنسی کرده اند نیز سوالاتی بپرسید و بدانید که آیا در طول دوره درمان از پزشک خود راضی بوده اند یا نه ؟
  3. میزان تجربه دندان پزشک را بررسی کنید .
  4. به محیط مطب  و برخورد کارکنان آن نیز توجه داشته باشید .
  5. تجهیزات هایی که در مطب متخصص ارتودنسی وجود دارد را بررسی کنید .
  6. میزان تعرفه و هزینه های ارتودنسی را در نظر بگیرید که در این جا پیشنهاد می کنم مقالات هزینه ارتودنسی در گرگان و تعرفه ارتودنسی در گنبد را بخوانید .
  7. ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی مطب را در نظر بگیرید و بدانید که به محل شما چقدر نزدیک است .

ارتودنسی در گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.