دسته‌بندی نشده, مقالات

ارتودنسی دیمون در گنبد

ارتودنسی دیمون در گنبد : ارتودنسی دندان به منظور رفع مشکلات و ناهنجاری های فک و دندان انجام می شود . با توجه به نوع نا هنجاری و همینطور سن بیمار یکی از انواع ارتودنسی برای بیمار توسط پزشک انتخاب می شود و در طول مدت درمان برای ایشان انجام می شود . یکی از انواع ارتودنسی ها ارتودنسی دیمون می باشد . ارتودنسی دیمون یکی از انواع ارتودنسی است که بیس و پایه آن شبیه به ارتودنسی ثابت است اما به جای استفاده از کش های معمول که براکت ها را به ارتودنسی متصل میکنند ، از براکت هایی با قابلیت باز و بسته شدن کشویی استفاده می شود .

از بهترین متخصصان دندانپزشکی در حوزه ارتودنسی می توان دکتر فاطمه عبدالهی متخصص ارتودنسی در استان گلستان را نام برد که انواع ارتودنسی از جمله ارتودنسی دیمون در گنبد را برای شما با مناسب ترین قیمت و با رعایت تمامی استاندارد ها انجام می دهد . در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین متخصص ارتودنسی دیمون در گنبد آشنا شوید و بدانید که ارتودنسی دیمون چیست .

 

ارتودنسی دیمون در گنبد

بهترین متخصص ارتودنسی دیمون در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی در گنبد

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی دیمون در گنبد ، ارتودنسی سرامیکی ، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن: 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

ارتودنسی دیمون در گنبد

آیا شما هم جزو کسانی هستید که دندان های کج و نا مرتبی دارید و از لبخند زدن در جمع خجالت می کشید ؟ به درمان ارتودنسی نیاز دارید اما از این که ارتودنسی ظاهر لبخند شما را خراب کند هراس دارید ؟ باید به شما بگوییم که اصلا نگران نباشید ، چون به جز روش های مرسوم ارتودنسی انواع ارتودنسی های دیگری نیز وجود دارد که ظاهر بدی در دهان شما ایجاد نمی کنند . یکی از معروفترین و جدید ترین این ارتودنسی ها ارتودنسی دیمون می باشد . دکتر فاطمه عبدالهی متخصص ارتودنسی در گنبد و گرگان ارتودنسی دیمون در گنبد را با بهترین مواد و متریال و با منصفانه ترین قیمت با رعایت استاندارد ها برای شما انجام می دهد .

ارتودنسی دیمون در گنبد

ارتودنسی دیمون چیست ؟

ارتودنسی دیمون شبیه همان ارتودنسی ثابت با کمک بریس های سنتی است . ارتودنسی دیمون یا به عبارت دیگر بریس های خود تنظیم نوعی از ارتودنسی هستند که مانند بریس های فلزی سنتی بر روی دندان نصب می شوند با این تفاوت که به جای داشتن براکت هایی که مدام نیاز به تنظیم و سفت شدن دارند ، این بریس ها از یک مکانیزم کشویی بهره مند هستند که سیم های ارتودنسی را به براکت های متصل می کنند تا به صورت طبیعی و با صاف شدن تدریجی دندان ها حرکت کنند .

همین مورد باعث می شود تا ارتودنسی دیمون راحت تر و زیبا تر باشد و در مدت زمان کمتر نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید . عموما براکت های ارتودنسی دیمون از جنس سرامیک یا فلزی است و بر خلاف ارتودنسی های سنتی نیاز به کش برای اتصال ندارند .

تفاوت ارتودنسی معمولی با ارتودنسی دیمون چیست ؟

بر خلاف براکت های سنتی که مدام نیاز به تنظیم و سفت شدند دارند ، براکت های ارتودنسی دیمون از یک مکانیزم کشویی استفاده میکند که در آن سیم به براکت متصل می شود و همان طور که دندان ها در حال تراز شدن هستند این براکت ها نیز به صورت طبیعی حرکت می کنند . وجود این قابلیت موجب راحتی ، زیبایی ظاهری و مهیا کردن نتایج بهتر در مدت زمان کمتر می شود .

مزایای ارتودنسی دیمون در گنبد

براکت های دیمون مزایای متعددی نسبت به براکت های سنتی دارند که در ادامه مورد بررسی قرار داده شده اند . با مراجعه به متخصص ارتودنسی در گنبد ، دکتر فاطمه عبدالهی ، و انجام ارتودنسی دیمون در گنبد می تواند از این مزایا بهره مند شوید . این مزایا عبارتند از :

  • ظاهر زیبا تر

در ارتودنسی دیمون به دلیل استفاده نکردن از کش ها و براکت های معمول و سنتی ظاهر زیبا تری نسبت به ارتودنسی های سنتی دارند . علاوه بر این اگر براکت های شفاف در ارتودنسی دیمون انتخاب شود . به عبارتی براکت های شفاف دیمون جزو ارتودنسی نامرئی در نظر گرفته می شوند .

  • تعداد مراجعات کمتر

طبق نظر بهترین متخصص ارتودنسی ، انجام ارتودنسی دیمون تقریبا به نصف قرار ملاقات های متعددی که برای تنظیم مجدد دستگاه ارتودنسی دندان صورت می گرفت نیاز دارند .

  • طول درمان کوتاه تر

بیمارانی که به روش ارتودنسی دیمون درمان می شوند معمولا بین 2 تا 7 ماه زودتر طول دوره درمانشان تکمیل می شود .

  • فشار و درد کمتر

براکت های دیمون چون خود تنظیم هستند نیاز کمتری به اعمال فشار دارند و از این رو تا 60 درصد درد کمتری نسبت به ارتودنسی معمولی خواهند داشت .

سایر مزایای ارتودنسی دیمون در گنبد :

  • ایجاد اصطکاک کمتر که در نتیجه صدمه به ریشه دندان ها نیز کمتر می شود.
  • مکان کمتر برای تجمع باکتری ها بر روی براکت ها
  • مطالعات بالینی نشان داده است که براکت های دیمون در اصلاح ازدحام شدید دندان ها موثر تر و راحت تر است و نرخ بازگشت کمتری دارد.
  • اگر فراموشکار هستید و نمیتوانید از ارتودنسی متحرک استفاده کنید و در عین حال به دنبال ارتودنسی نامرئی هستید میتوانید روی دیمون شفاف حساب باز کنید .

 

ارتودنسی دیمون در گنبد

متخصص ارتودنسی در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی در گنبد

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات : ارتودنسی دیمون در گنبد ، ارتودنسی سرامیکی ، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن: 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.