مقالات

ارتودنسی گرگان [بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست؟]

ارتودنسی امروزه به یکی از درمان های ضروری برای درمان تبدیل شده است و دیگر مانند گذشته نیست که بگوییم این کار درمان نیست و زیبایی است . در واقع ارتودنسی یکی از کارهایی است که برای درمان ناهنجاری های فک و صورت برای بیمار انجام میشود . اما میتوان گفت اصلی ترین و مهم ترین درمان همین ارتودنسی است . برای درمان ارتودنسی باید به یکی از متخصصین ارتودنسی مراجعه کنید که در این زمینه تحصیل کرده اند و تخصص این کار را دارند نه دندانپزشک های عمومی . به همین منظور یافتن بهترین متخصص ارتودنسی در شهر خودتان یا شهر های اطراف نکته بسیار مهمی است . برای انجام درمان ارتودنسی در گرگان میدانید کدام متخصص را باید انتخاب کنید ؟ تعرفه آن را میدانید ؟ اصلا بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست ؟ در این مطلب میخواهیم در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم . تا انتهای مطلب همراه ما باشید .

ارتودنسی گرگان

ارتودنسی گرگان

دکتر عبداللهی  متخصص ارتودنسی گرگان

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست ؟

برای انجام ارتودنسی و درمان های مربوط به آن باید بگردید و بهترین دکتر را پیدا کنید . چون علاوه بر این که درمان های مربوط به درمان دندان به طور کلی هزینه بالایی دارند زمان زیادی را از شما نیز میگیرد . اگر دندانپزشکی که انتخاب میکنید به اندازه کافی در کار خود تبحر نداشته باشد هم زمان و هم هزینه شما هدر خواهد رفت . حال شما میدانید بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست و چه خدماتی را ارائه میکند ؟ در مطلب امروز میخواهیم یکی از بهترین متخصصان در زمینه انجام ارتودنسی دندان را به شما معرفی کنیم . خانم دکتر فاطمه عبدالهی متخصص ارتودنسی از بهترین و برترین پزشکان در زمینه ارتودنسی است که نمونه هار های ایشان را هم در پیج اینستاگرام ایشان و هم در سایت تخصصی ایشان میتوانید مشاهده کنید .

قیمت ارتودنسی دندان در گرگان

قیمت ارتودنسی دندان و تعرفه درمان های آن با توجه به عوامل متعددی تعیین میشود . در ابتدا باید این نکته را یادآوری کنیم که بیش از 90 درصد اقلام ارتودنسی و دندانپزشکی و موادی که برای درمان استفاده میشود و همچنین دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی وارداتی اند و با توجه به قیمت رو به افزایش دلار و تحریم های اعمال شده بر روی کشور ما از سمت کشورهای دیگر طبیعی است که هزینه درمان های آن هم بالاست . اما قیمت ارتودنسی دندان در گرگان توسط دکتر فاطمه عبدالی شاید پایین تر از بقیه دندانپزشکان نباشد اما ایشان شرایطی را ایجاد کرده اند که بتوان هزینه ارتودنسی در گرگان را به صورت اقساطی و تا پایان اتمام دوره درمان پرداخت کرد .

برخی از درمان ها هستند که علاوه بر هزینه ارتودنسی ، هزینه های دیگری نیز بر آن ها اعمال میشود . مثلا هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان فقط نیاز به ارتودنسی ندارد و باید پیش از آن اگر دندان اضافه ای وجود دارد کشیده شود ، دندان های پوشیده درمان شوند ، و اقدام های اینچنینی که برای هر شخص با شخص دیگر میتواند متفاوت باشد .

مدت زمان ارتودنسی چقدر است ؟

مدت زمان درمان ارتودنسی بستگی به موارد بسیار زیادی دارد . این که ناهنجاری شما چقدر شدید است ، این که متخصص ارتودنسی که انتخاب کرده اید چقدر در کار خود متبحر است ، این که در چه سنی ارتودنسی را شروع کرده اید آیا در ابتدای شروع ناهنجاری است یا در سنین بالاتر از 20 سال است . تمام این عوامل و عوامل بسیار زیاد دیگر میتواند سبب تغیر طول مدت زمان درمان شود . اما به طور کلی اگر نیاز به پر کردن دندان های خراب پیش از انجام ارتودنسی نباشد ، دندان های اضافه ای برای کشیدن وجود نداشته باشد ، دندان ها نیاز به جرم گیری نداشته باشند ، نیاز به باز کردن فضای فک نباشد و عوامل دیگر ، درمان ارتودنسی حدود 2 سال طول خواهد کشید .

مشکلات قابل حل با ارتودنسی کدامند ؟

مشکلات بسیار زیادی وجود دارند که ریشه همه آن ها خرابی دندان ها و ناهنجاری های فک و صورت است که با درمان ارتوندنسی این مشکلات حل خواهند شد . اما واقعا مشکلات قابل حل با ارتودنسی کدامند ؟ واقعا مشکلاتی با ارتودنسی حل میشوند که حتی تصور آن ها را هم نخواهید کرد . سردرد ها ، درد گردن یا شانه ، سندروم روده تحریک پذیر ، اختلالات خواب ، مشکلات سینوس ها و از همه مهم تر زیبایی صورت و افزایش اعتماد به نفس تعداد کمی از مشکلاتی است که توسط انجام ارتودنسی درمان خواهد شد .

دکتر فاطمه عبدالهی

دکتر فاطمه عبدالهی متخصص ارتودنسی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.