مقالات

بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست ؟

متخصص ارتودنسی کودکان در گنبد

بی شک برای هر شخصی که نیاز به درمان های ارتودنسی دارد این جالش به وجود می آید که دقیقا بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست .

برخی از مراجعه کنندگان به مطب های دندانپزشکی ممکن است طی معاینات صورت گرفته توسط دندانپزشک به کلینیک  یا مطب های متخصصان ارتودنسی ارجاع داده شوند. همانطور که میدانید متخصصان ارتودنسی به
به شکل کاملا تخصصی در زمینه دهان و فک فعالیت می کنند و اغلب اولویت کاری آنها اصلاح و صاف نمودن دندان هاییست که در جایگاه طبیعی خود قرار ندارد.

در این شرایط که دندانپزشک به بیمار پیشنهاد مراجعه به متخصص ارتودنسی را می دهد برای بیمار این چالش به وجود خواهد آمد که بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست ؟ و بهترین متخصص ارتودنسی شهرشان چه خدماتی را ارائه خواهد داد.

از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به موضوع بهترین متخصص ارتودنسی گرگان و نکاتی که در شناخت و انتخاب آن ها باید به آن توجه کنیم را بیان کنیم.

بهترین-متخصص-ارتودنسی-گرگان-کیست-؟

بهترین-متخصص-ارتودنسی-گرگان-کیست-؟

 

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی در گرگان

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون،
ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران -بین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن تماس منشی : 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل: dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

متخصص ارتودنسی چه کسی است؟

ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی در واقع دندانپشکی است که با گذراندن دوره 6 ساله عمومی و و چند سال کسب تجربه بالینی، یک دوره تخصصی تمام وقت ۳ ساله را سپری نموده و با اتمام یک پایان نامه تحقیقی در زمینه ارتودنسی قادر به تشخیص و درمان اصولی ناهنجاری های دندانی، فکی به منظور برقراری تناسب و زیبایی صورت و دندانها می باشد.

 

تفاوت بین دندانپزشک عمومی ومتخصص ارتودنسی

بسیاری از افراد قطعا با مفهوم دندانپزشک و فعالیت های وی آشنایی کافی را دارند اما با شنیدن نام متخصص ارتودنسی ممکن است اندکی گیج شده و این سوال برای آن ها پیش بیاید که تفاوت آن ها در چیست .

متخصص ارتودنسی و دندانپزشک از نظر تخصصی و خدمات درمانی با هم تفاوت هایی دارند. دندانپزشک شما دکتری می باشد که با گذراندن دوره 6 ساله دندانپزشکی قادر به انجام درمان های غیر پیچیده می باشد همچون عصب کشی، کشیدن دندان، جرمگیری و پروتز و .. )

ولی درمان ناهنجاری های دهان و فکین از جمله بی نظمی های دندانها به دلیل ماهیت طولانی بودن درمان بیماران آن، (گاهی چند سال) از ابتدا در حیطه آموزه های دندانپزشک عمومی قرار نمیگیرد. در حالی که متخصص ارتودنسی دندانپزشکی است که پس از دوره عمومی با گذراندن یک دوره تخصصی ۳ ساله موفق به احراز صلاحیت علمی درمان مشکلات و ناهنجاری های دندانی و فکی شده است.

 

بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان کیست؟

مراجعه به مطب متخصص ارتودنسی و شناخت این موضوع که بهترین متخصص ارتودنسی گرگان کیست اغلب با به دو هدف صورت می گیرد؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی برای درمان ناهنجاری .عموما رفع مشکلات فکی در ظاهر شما تاثیر خواهد گذاشت و زیبایی را نیز به همراه خواهد آورد . اغلب افراد برای انجام درمان ارتودنسی ترجیح می دهند نزد متخصصانی که دارای تجربه ی کافی هستند مراجعه کنند . برای پیدا کردن فهرست متخصصین میتوانید به سایت انجمن متخصصین ارتودنسی مراجعه کرده و در آنجا این فهرست را  به تفکیک استان مشاهده نمایید.

 راه های شناخت بهترین متخصص ارتودنسی

 

پرس و جو از دوستان و آشنایان

یکی از راه های شناخت بهترین متخصص ارتودنسی گرگان این است که از دوستان و یا آشنایانی که به درمان ناهنجاری های فک و دهان پرداخته اند در این باره سوال کنید ،  نتایج آن ها را مشاهده کنید تا در اخر بتوانید با توجه به مشاهدات و تعاریف دیگران بهترین را انتخاب کنید .

دریافت مشاوره

قبل از هرچیزی لازم است یک جلسه ی مشاوره نزد متخصص ارتودنسی مربوطه رفته و سوالات و ابهامات خود را در این باره بپرسید. برای اینکه بتوانید برآورد مناسبی از نوع درمان ، هزینه ی درمان ، طول دوره یدرمان ارتودنسی داشته باشید. بدین ترتیب با دریافت مشاوره از چندین متخصص می توانید بهترین متخصص ارتودنسی را بیابید .

بی شک یک متخصص ارتودنسی کاربلد و برجسته علاوه بر دارا بودن مدارک معتبر ،مهارت و تخصص میبایست سابقه و نمونه کار های موفقی داشته باشد که با مشاهده آن ها می توانید به متخصص بودن وی ایمان بیاورید

 

نظرات بیماران وی را بپرسید

معمولا متخصص برجسته ارتودنسی بیماران زیادی را درمان کرده است. شما می توانید در بین دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید تا میزان رضایت آن ها از خدمات متخصص برجسته ارتودنسی آگاه شوید. بهترین متخصص ارتودنسی علاوه بر مهارت فردی باید دارای امکانات کافی و برنامه ریزی صحیح برای بر طرف کردن همه نیاز های بیمار و ارائه بهترین خدمات ارتودنسی باشد. مسئولیت پذیری در قبال بیمار بسیار مهم است. به دلیل طولانی بودن دوره درمان ارتودنسی ایجاد دسترسی مناسب به متخصص ارتودنسی و پیگیری های لازم مسئله مهمی است که حتما باید رعایت شود.

 

بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان کیست؟

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی در گرگان

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون،
ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران -بین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن تماس منشی : 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل: dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.