دسته‌بندی نشده, مقالات

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد : ارتودنسی را می توان یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین روش درمانی دندان ها برای مرتب کردن آن ها و طرح اصلاح لبخند دانست . همه دندان پزشکان مختصص در زمینه ارتودنسی که اصطلاحا به آن ها ارتودنتیست می گویند توصیه کرده اند که برای انجام ارتودنسی بهتر است زمانی که کودک شما کوچک است اقدام به انجام این کار کنید اما خوب متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور ما حاکم است برخی از خانواده ها به این موضوع اهمیت نمی دهند ، بنابراین این موضوع کاملا طبیعی است که روزانه همه قیمت ها در حال تغییر است و هر بیماری نیاز دارد تا قبل از انجام روش درمانی ابتدا از قیمت و هزینه های آن آگاه باشد ، در این مقاله ما قصد داریم تا راجع به تعرفه ارتودنسی کودکان صحبت کنیم .

پیشنهاد می کنم برای آشنایی با تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد و شناخت عوامل و نکات وابسته به آن این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد

متخصص ارتودنسی کودکان در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

متخصص ارتودنسی کودکان در گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد

در واقع تمام روش های درمانی دندان پزشکی از قیمت های بسیار متنوعی برخوردار هستند و نمی توان به صورت دقیق بیان کرد که هر فرد چقدر باید برای ارتودنسی خود هزینه کند به جز پزشک متخصص که می تواند با نظارت و معاینه کامل به شما در این زمینه آگاهی بدهد ، در واقع تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که در این قسمت ما قصد داریم تا این عوامل موثر در تعرفه ارتودنسی کودکان را بررسی کنیم .

عوامل موثر بر تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد :

حتی در برخی از موارد خود پزشک متخصص با توجه به نکات و عواملی که وجود دارد نمی تواند قیمت کلی را در اختیار شما قرار دهد بلکه لازم است تا این نکاتی که در ادامه برای شما بیان می کنیم را بررسی کنند و طبق برآوردهایی که به دست می آید قیمت را به شما پیشنهاد کنند . البته لازم است این نکته را هم بیان کنیم که هر کدام از روش های درمانی دندانپزشکی نیاز به تجهیزات هایی هم دارند که خود این تجهیزات ها شامل هزینه هایی می شوند .
در ادامه با عوامل مهم در تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد آشنا می شوید

1. مدت زمانی که باید بر روی درمان وقت گذاشته شود
2. نوع براکتی که در ارتودنسی از آن استفاده می شود
3. میزان خرابی و یا پیچیدگی دندان ها
4. نوع ارتودنسی که باید انجام شود
5. توجه به سن بیمار و شدت ناهنجاری آن
6. شیوه کاری دکتر متخصص

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد

  • سن درمان و نوع درمان

یکی از مهم ترین نکاتی که در تعرفه قیمت ارتودنسی بسیار تاثیر گذار است قیمت سن بیمار است ، در حقیقت هر اندازه که سن بیمار کمتر باشد باشد انجام ارتودنسی راحت تر بوده و به همین منظور با توجه به راحتی کار از قیمت کمتری هم برخوردار خواهد بود . دلیل این امر هم این می باشد که در دوران کودکی هنوز دندان ها به خوبی رشد نکرده اند بنابراین در این زمان راحت تر می توانند تغییر حالت دهند و یا جا به جا شوند اما در زمان بزرگ سالی که دیگر دندان ها به خوبی محکم شده و رشد کرده اند انجام ارتودنسی بسیار مشکل تر خواهد بود و حتی مدت زمان بسیار بیشتری برای درمان و جا به جایی دندان های کج و مشکل دار نیاز است اما در دوران کودکی بدین گونه نمی باشد .

  • نوع پیچیدگی دندان ها

یکی دیگر از مهم ترین عوامل موثر در تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد نوع پیچیدگی دندان ها خواهد بود ، در حقیقت هر اندازه که دندان ها مشکلات پیچیده تری داشته باشند قطعا انجام ارتودنسی بر روی این دندان ها نیازمند کار بیشتر و همچنین وقت بیشتر می باشد تا دندان ها به خوبی ترمیم و اصلاح شوند ، به عنوان مثال شاید برخی تنها یک یا دو دندان آن ها مشکل دار باشد که بخواهد با ارتودنسی آن را رفع کنند اما برخی ها هستند که تعداد بیشتر ی از دندان های آن ها مشکل دار هستند که قطعا در این زمان ارتودنسی آن ها پیچیده تر خواهد بود .

  • استفاده از بیمه

در رابطه با تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد ، ممکن است برخی از بیماران دارای مشکلاتی باشند که بستگی به بیمه ای که دارند هزینه های آنان تا قسمتی پرداخت شود و یا با مشورت با بیمه می توان براکتی را انتخاب کرد که هزینه کمتری برخوردار باشد و یا خود بیمه قیمت آن براکت را تقبل کند ، به عنوان مثال ارتودنسی های که برای زیبایی انجام می شود هیچ هزینه بیمه ای را شامل نمی شوند اما ارتودنسی که برای مشکلات بیمار باشد با وجود براکت فلزی ممکن است بیمه هزینه آن را برعهده بگیرد .

  • طول دوره درمان

یکی دیگر از نکات مهم در تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد تعداد دفعات مراجعه به مطلب زشک و بررسی  و معاینات توسط او می باشد ، به عنوان مثال قطعا بیمارانی که مشکلات پیچیده تری دارند  نیاز دارند تا ارتودنسی را به مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به دیگر ارتودنسی ها داشته باشند که در این صورت  پزشک وقت بیشتری صرف ان بیمار می کند و هزینه های درمان او هم بالا تر می رود .

  • نوع براکت انتخابی

در ارتودنسی براکت های مختلفی وجود دارد که بسته به کاربرد آن ها شامل قیمت های متنوعی می شوند ، به عنوان مثال براکت فلزی نسبت به دیگر براکت ها ممکن است هزینه ارزان تری داشته باشند  و بلعکس برخی دیگر از براکت ها هستند که قیمت بالاتی دارند .

تعرفه ارتودنسی کودکان در گنبد

دکتر فاطمه عبدالهی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

متخصص ارتودنسی کودکان در گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.