مقالات

دکتر ارتودنسی خوب

یکی از اجزای صورت که در زیبایی ظاهر شما بسیار تاثیر گذار و مهم است دندان ها و فک شما می باشد . این روز ها اکثر مردم به دنبال راه کار هایی برای زیباتر شدن هستند و حتی علم پزشکی هم از این مورد مستثنی نیست و روزانه در این زمینه انواع درمان های زیبایی نیز کشف می شود . یکی از راه ها درمانی که به زیباتر شدن لبخند شما و اصلاح دندان ها و فک شما کمک می کند درمان ارتودنسی می باشد . البته ارتودنسی تنها برای زیبا شدن نیست بلکه درمانی جهت بر طرف کردن نقص دندان ها می باشد تا بعدا مشکلات دیگری نیز به وجود نیاید . چیزی که در زمان ارتودنسی بسیار حائز اهمیت می باشد انتخاب دکتر ارتودنسی خوب می باشد .

قطعا یک دکتر متخصص و با تجربه و حرفه ای در داشتن درمانی موفق بسیار تاثیر گذار است پس به یاد داشته باشید که از همان ابتدا به دنبال متخصص ارتودنسی خوبی باشید . به عنوان مثال اگر در شهر گرگان ساکن هستید به سراغ بهترین متخصص ارتودنسی خوب در گرگان بروید .

دکتر ارتودنسی خوب

دکتر فاطمه عبداللهی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

دکتر ارتودنسی خوب در گرگان و گنبد
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول

  • تلفن: 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

یک دکتر ارتودنسی خوب کیست ؟

بی شک در یک حرفه شغلی افرادی هستند که بسیار با تجربه و ماهر هستند و افرادی هم هستند که چندان کار بلد نیستند ، در واقع در هر زمینه ای حتی غیر از پزشکی هم خوب ها و بد هایی نیز وجود دارند ، کسی می تواند در حرفه خوبی موفق شمرده شود که دارای ویژگی هایی باشد . ما در ادامه ویژگی های دکتر ارتودنسی خوب در گرگان و گنبد را به به شما معرفی می کنیم . به دکتر متخصص ارتودنسی ارتودنتیست گفته می شود .

ویژگی دکتر ارتودنسی خوب

1. اول از همه اینکه مشهور شدن یک دکتر ضمنا به معنای بهتر بودن کار او نمی بشد ، یک دکتر ارتودنسی خوب باید رزومه کاری قوی داشته باشد . منظر از رزومه فعالیت ها و موفقیت هایی است که در حیطه کاری خود انجام داده و به دست آورده است .

2. مورد بعدی که خیلی اهمیت دارد تجربه فرد است ، البته هستند دکترانی که با سن کمتر و با تجربه کمتر موفق تر هستند داشتن تجربه بالا صرفا به معنای بالا بودن سن نمی باشد .

3. دکتر مورد نظر ارتودنسی باید مدرکش مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

4. یک دکتر خوب ارتودنسی باید بتواند به راحتی مشکل بیمار خود را تشخیص دهد و بهترین درمان لازم را برای او در نظر بگیرد.

5. یک دکتر خوب را می توان از راضی بودن یا راضی نبودن بیمارانش تشخیص داد ، پس دکتری که بیمارانش از کار و درمان او راضی بوده اند ، البته اکثریت بیماران را باید در نظر بگیریم ، قطعا دکتر خوبی می باشد .

6. یک ارتودنتیست خوب به خوبی با بیماران خود صحبت می کند و به آنان مشاوره لازم قبل از درمان ارتودنسی را می دهد و  درباره احتمالاتی که ممکن است در حین درمان رخ دهد نیز صحبت می کنند.

7 . یک دکتر ارتودنسی خوب باید برای بیماران خود دلسوزانه باشد و با اناان دلسوزانه رفتار کند . برخی از پزشکان تنها صرفا برای ویزیت بیمار وقت کمی می گذارند و مشاوره ای نمیدهند

8. یک دکتر خوب ارتودنسی باید محیط آرامش بخشی را برای بیماران و همکاران خود در مطب فراهم کند و مطبی به صورت استریل شده و بهداشتی داشته باشد.

9. بهداشت در زمینه درمان های دندانی چون ارتودنسی بسیار مهم است پس یک دکتر خوب ارتودنسی باید تمام وسایل مطبش مرتب و بهداشتی باشد .

دکتر ارتودنسی خوب

دکتر ارتودنسی خوب در گرگان و گنبد

بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان کیست ؟

دکتر فاطمه عبداللهی یکی از بهترین  دکتر های ارتودنسی می باشد که از علاوه بر داشتن رزومه قوی و تجربه و بالا کاملا با بیماران خود دلسوزانه رفتار می کند و همیشه در تلاش بوده است تا بهترین درمان های ارتودنسی را برای بیماران خود انجام دهد شما می تواند به سایت دکتر فاطمه عبداللهی و یا اینستاگرام ایشان که در ادامه لینک ان را براییتان قرار داده ایم مراجعه کنید و تمام نمونه کار های ایشون را ببنید .

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.