مقالات

متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان

بهترین متخصص ارتودنسی در گرگان

متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان : قطعا تا به حال نام لب شکری را شنیده اید ، لب شکری که در اصل نام آن شکاف کام و لب می باشد یکی از مشکلات مادرزادی است که در نوزادی از زمانی که کودک درون شکم مادر در حال شکل گرفتن است به وجود می آید و همراه با همان شکاف کام و لب نیز به دنیا می آید .

در حقیقت زمانی که اجزای بدن کودک تشکیل می شود این قسمت به صورت ناقص تشکیل می شود که معمولا با عمل جراحی نیز برطرف می شود اما معمولا لازم است تا چند وقت بعدی برای ارتودنسی دندان ها اقدام کنند چرا که لب شکری باعث می شود تا دندان ها در شکل صحیح خود رشد نکنند .

حال سوالی که این جا وجود دارد این است که متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان چه کسی است ؟ چه افرادی می توانند کار ارتودنسی این  نوع بیماران را انجام دهند ؟ از چه سنی باید برای ارتودنسی این افراد اقدام کرد ؟  و… در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

متخصص ارتودنسی گرگان کودکان و بزرگسالان

تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان

عوارض ناشی از بیماری شکاف کام و لب در افراد

  1. این نوع افراد ممکن است در شروع تکلم و صحبت کردن خود کمی تاخیر داشته باشند .
  2. معمولا شاید در تنفس خود کمی مشکل داشته باشند .
  3. ممکن است باعث بروز عفونت های گوش و یا مشکلاتی در شنوایی شود .
  4. ممکن است مشکلاتی در دندان های فرد به وجود آید .

زمان مناسب ارتودنسی افراد لب شکری در گرگان

این ناهنجاری از همان بدو تولد نیز با فرد همراه است به همین دلیل این نوع افراد از همان نوزادی باید تحت درمان متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان باشند . اما درمان دندانپزشکی این نوع نوزادان معمولا از حدود یک سالگی شروع می شود . توجه داشته باشید که درمان ارتودنسی متحرک دندان های این افراد از سن 6 سالگی آغاز می شود .

البته که درمان ارتودنسی این افراد در همین جا تمام نمی شود و در زمانی که پیوند استخوانی در سن 8 تا 11 سالگی تشکیل می شود و در این زمان دندان نیش هم در حال رشد می باشد بنابراین این نوع بیماران از 12 سالگی باید ارتودنسی ثابت را انجام دهند .

درمان ارتودنسی افراد با شکاف کام و لب

همانطور که پیش تر هم بیان کردیم در نوزادانی که دارای مشکل شکاف کام و لب هستند قبل از در آمدن دندان های نوزادان لازم است تا دندان پزشک و یا متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان از رشد صورت و فک نیز اطمینان پیدا کنند .

فاز اول درمان ارتودنسی حدود سن 6 سالگی می باشد توجه داشته باشید که این درمان ممکن است تا 12 سالگی هم ادامه پیدا کند و باید قبل از پیوند استخوان انجام شود .

فاز دوم ارتودنسی از همون سن 11 و یا 12 سالکی شروع می شود که پیوند استخوانی شکل میگیرد در این زمان که دندان های دائمی رشد می کنند نیاز به ارتودنسی ثابت بوده است . این فاز معمولا چند سال طول میکشد .

فاز آخر و یا فاز سوم درمان ارتودنسی برای این بیماران حدود سن 17 یا 18 سالگی است در حقیقت این فاز برای افرادی است که دچار ناهنجاری شدید فک هستند و نیاز به عمل جراحی فک دارند و مشکل آن ها در فاز دوم برطرف نشده است .

بهترین متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان

یکی از بهترین متخصصان ارتودنسی برای این افراد که دارای ناهنجاری شکاف کام و لب بوده اند دکتر فاطمه عبداللهی در گرگان و گلستان می باشد که این کار و درمان را به بهترین نحو ممکن و با وجود نیروی حرفه ای و کار بلد نیز انجام می دهند . جهت برقراری ارتباط با ایشان و گرفتن وقت مشاوره راه های ارتباطی را برای شما قرار میدهیم .

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

بهترین متخصص ارتودنسی افراد لب شکری گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.