دسته‌بندی نشده, مقالات

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

این مطلب در جهت آشنایی و شناخت شما با بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد است .

شاید با خود فکر کنید که هر دندانپزشکی که دوره تحصیل 6 ساله خود را به خوبی و با موفقیت به پایان رسانده است متخصص ارتودنسی است و می تواند چنین درمانی را انجام دهد اما این تفکر غلطی است چرا که تخصص در درمان ارتودنسی یک از زیر شاخه های دندانپزشکی به شمار می رود و دندانپزشک باید پس از گرفتن مدرک تحصیلی خود طی تلاش های شش ساله اگر علاقه ای در زمینه ی ارتودنسی دارد می تواند دوره تحصیلی و آموزشی سه ساله تخصص در ارتودنسی را بگذراند و سپس می تواند وارد این حیطه شود . پس این نکته را به یاد داشته باشید که اصطلاحا هر دندانپزشکی به عنوان متخصص ارتودنسی شمرده نمی شود .

مطمئنا وقتی برای اولین بار قرار است این درمان را انجام دهید دچار استرس می شوید و در پی آن می روید تا این درمان را پیش بهترین متخصص ارتودنسی در شهر خود انجام دهید ، در ادامه این مطلب نکاتی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد را بشناسید .

 

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه
با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران -بین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن تماس منشی : 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل: dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

شناخت بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

مطمئنا یکی از دلایلی که به ما کمک می کند تا راحت تر متخصص ارتودنسی نمونه را پیدا کنیم رضایت بیمارانی است که در مطب دکتر وجود دارند ، برای شناخت یک متخصص خوب تنها به سایت اکتفا نکنید و لازم است با مراجعه به سایت رسمی پزشکان مدرک اصلی دندانپزشک مورد نظر را ببینید تا مطمئن شوید که دکتر مورد نظر دارای تخصص در حیطه ارتودنسی است چرا که افرادی هستند که با استفاده از این نام تخلف می کنند . در کنار این ها توصیه می شود تا رضایت بیماران را در اولویت قرار دهید ، قطعا دندانپزشکی که کارش را بلد باشد مراجعه کننده های زیادی دارد و افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند پیش این دندانپزشک کار خود را انجام دهند .

این نکته را در نظر داشته باشید که عوامل متعددی از جمله رفتار دکتر و کارکنان مطب ، محیط مطب ، توجه به سخنان بیمار ، استریلیزه بودن و … در رضایت بیمار بسیار تاثیر گذار است پس یک متخصص ارتودنسی نمونه باید علاوه بر ماهر بودن بر حرفه خود به صورت حرفه ای و سنجیده رفتار کند و محیط کاری خود را به گونه ای تنظیم کند که بیمار هیچ کمبود و تنشی را در آن احساس نکند .

ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

  • داشتن مطبی همراه با تجهیزات های مناسب و پیشرفته و به خصوص به صورت استرلیزه
  • یک متخصص ارتودنسی نمونه لازم است تا بر همه ی بیماری ها فک و دهان تسلط داشته باشد و دانش کافی بر درمان آن ها در اختیار داشته باشد.
  • متخصصی که داری مدرک معتبر همراه با مقاله های حرفه ای و با کیفیت باشد مطمئنا بهتر می تواند در این حیطه ی تخصصی خود عمل کند .
  • بهتر است تا یک متخصص ارتودنسی به پیشرفت های علمی کشور آگاه باشد و مطالعات زیادی داشته باشد تا بتواند خود را همیشه به روز نگه دارد .
  • مطمئنا متخصصی که در کنگره های علمی داخلی و خارجی بیشتری شرکت می کند نشان دهنده آن است که در حرفه خود تلاش بیشتری دارد و شناخت بالاتری از آن دارد .
  • وجود کارکنان مجرب و حرفه ای در مطب و منع کردن هر نوع خلاف غیرحرفه ای
  • یک متخصص حرفه ای باید مسئولیت پذیر باشد و مسئولیت بیماران خود را بر دوش دیگران نیاندازد .

ناهنجاری ها و بیماری هایی که بهترین متخصص ارتودنسی می تواند آن را برطرف کند :

همان طور که پیش تر گفتیم ارتودنسی زیر شاخه ای از رشته دندانپزشکی است و این عمل به درمان بیماری ها و ناهنجاری های فک و دهان و دندان می پردازند البته چیزی که باعث شده تا این درمان بسیار پر طرفدار شود درمان زیبایی آن است . در واقع ارتودنسی با مرتب کردن دندان ها علاوه بر آن که جنبه ی درمانی را تعمین می کند باعث زیباتر شدن دندان ها می شود .در ادامه انواع ناهنجاری هایی که برای برطرف کردن آن ها به بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد نیاز داریم را شرح داده ایم :

ناهنجاری های فکی مانند بزرگ و کوچیک بودن فک و یا عقب و جلو بودن آن و…

ناهنجاری های دندان مانند وجود فاصله بین دندان ها ، وجود دندان اضافی ، روی هم قرار نگرفتن درست دندان ها ، نا مرتب بودن دندان ها و شلوغی دندان ها و…

ناهنجاری های دهان مانند شکاف کام و لب و مشکلات آن ها  و …

راه های شناخت بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

مطمئنا راه هایی برای شناخت بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد وجود دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم :

قبل از آن که دکتر خود را انتخاب کنید به شما توصیه می شود تا در فضاهای مجازی اطلاعاتی را در رابطه با او پیدا کنید و در رابطه با دکتر مورد نظر تحقیقاتی را انجام دهید از داشتن مدک تخصصی و معتبر آن مطلع شوید ، می توانید از دوستان و آشنایان و نزدیکان خود که این درمان را انجام داده اند سوالاتی بپرسید تا اطلاعات خود را افزایش دهید .

می توانید به مطب دکتر مورد نظر رفته و نظراتی را از مراجعه کنندگان او بپرسید تا متوجه شوید که آیا بیماران او از انتخاب متخصص خود راضی بوده اند یا نه و یا در رابطه با نحوه کاری دکتر مورد نظر می توانید اطلاعاتی را به دست آورید و رفتار کارکنان مطب را بسنجید .

نکته ی دیگری که وجود دارد آن است که شما می توانید طی برنامه ریزی و موافقت دکتر یک جلسه در نظر بگیرید و با او در رابطه با مشکلات خود و نحوه ی کار کردن او صحبت کنید و یا درباره ی نکاتی مانند طول مدت درمان ، هزینه های درمانی و …. اطلاعاتی به دست آورید که در این حالت می توانید با خود بررسی کنید و متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید .

دلیل مراجعه به پیش بهترین متخصص ارتودنسی

ارتودنسی یک حرفه جدا گانه است که هر دندانپزشکی صرفا با داشتن نام پزشک نمی تواند این درمان را انجام دهد . همان طور که می دانید درمان ارتودنسی علاوه بر جنبه ی درمانی و رفع ناهنجاری ها جنبه ی ظاهری هم دارد که به رفع نوقص دندان و زیبا سازی لبخند و دندان های شما کمک به سزایی می کند . در این حین لازم است تا بهترین متخصص شهر خود را شناخته و این درمان را به او واگذار کنید شاید وقتی متخصص ارتودنسی را در سایت های شهر خود سرچ می کنید افراد زیادی باشند و راحت بتوان آن ها را شناخت اما مطمئنا شناخت بهترین متخصص ارتودنسی شهر خود کار دشواری خواهد بود .

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد 

دکتر فاطمه عبداللهی

بهترین متخصص ارتودنسی در گنبد

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه
با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران -بین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن تماس منشی : 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل: dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.