مقالات

تعرفه ارتودنسی در گنبد

یکی از دلایلی که شاید اکثر افراد به خاطر آن از دندان پزشکی رفتن و انجام درمان هایی نظیر ارتودنسی اجتناب می کنند ، هزینه ی آن ها باشد . امروزه هزینه های دندانپزشکی بسیار گران شده اند و نمی توان قیمت دقیقی را برای هر درمان بیان کرد چرا که علاوه بر این که روزانه قیمت ها بالا و پایین می شوند تعرفه های دندان پزشکی هم به عوامل متعددی بستگی دارند که در ادامه آن ها بررسی می کنیم . در این مقاله قصد داریم شما را با تعرفه ارتودنسی در گنبد آشنا کنیم .

امروزه افراد بیشتر از زمان قدیم به سلامت دهان و دندان خود و به خصوص زیبایی لبخند خود اهمیت می دهند ، ارتودنسی یک از درمان های بسیار پر طرفداری است که علاوه بر مشکلات زیبایی دندان ، مشکلات درمانی دندان ها را رفع می شود . عامل تصمیم گیری در ارتودنسی تعرفه آن است که لازم است بیمار قبل از انجام از تعرفه های آن اطلاع پیدا کند .

تعرفه ارتودنسی در گنبد

بهترین ارتودنتیست گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

متخصص ارتودنسی در گنبد

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گنبد
تسلط به تکنیک های روز دنیا

با بهترین تعرفه ارتودنسی در استان گلستان
خدمات: ارتودنسی نامرئی ، ارتودنسی سرامیکی ، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن: 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

تعرفه ارتودنسی در گنبد

شاید وقتی از هزینه درمان ارتودنسی اطلاع پیدا می کنید در ابتدا فکر کنید که چه هزینه ی بالایی دارد اما این را در نظر داشته باشید که شما با هزینه کردن باری این درمان میتوان گفت از بسیاری از مشکلات دیگر که ممکن است در پی مشکلات دندان ها به وجود آید جلوگیری می کنید . اگر دندان های شما مشکلاتی داشته باشد و دندان ها به صورت ردیفی در کنار هم قرار نداشته باشند ، عمل بلع و جویدن غذا نادرست انجام شده و مشکلاتی را برای دستگاه گوارش شما و معده و … به وجود می آورد ، علاوه بر این ردیف بودن دندان ها در کنار یکدیگر و سالم بودن آن ها باعث افزایش اعتماد به نفس فرد شده و آزادانه تر می تواند لبخند بزند .

در پی موارد گفته شده نتیجه می گیریم که با یک بار هزینه کردن برای درمان ارتونسی شما می توانید تا آخر عمرخود از داشتن دندان هایی سالم و یکدست لذت ببرید و همچنین باعث جلوگیری از هزینه های اضافی می شود . به عنوان مثال اگر دندان های خود را دران نکنید ممکن است باعث خرابی دندان ها شود و مجبور به کشیدن آن ها شوید که در این حالت مجبور می شوید تا به سراغ کاشت دندان و درمان های دیگری بروید که هزینه بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

نکته ای که در این جا وجود دارد آن است که ارتودنسی انواع متفاوتی دارد و بنا به تشخیص دکتر مورد نظر لازم است تا بعد از معاینات لازم و تشخیص مشکل دندان ارتودنسی مورد نظر را برای شما تعیین کند  در این هنگام برآورد تعرفه ارتودنسی شما مشخص خواهد شد .

عواملی که بر تعرفه ارتودنسی در گنبد تاثیر دارد

1- در واقع یکی از عواملی که در تعرفه ارتودنسی تاثیر دارد طول درمان شما خواهدبود ، هرچه مشکلات دندان های شما پیچیده تر باشد مطمئنا طول درمان شما هم بالاتر خواهد بود که موجب می شود تا کار بر روی دندان شما بیشر شده و تعرف ارتودنسی بالاتر رود .

2- علاوه بر طول درمان نوع ناهنجاری دندان هم از مواردی است که در تعرفه ارتودنسی بسیار موثر است . سن بیمار و شدت ناهنجاری و مشکلات دندان بسیار مهم است چرا که هر چه سن بالاتر باشد نه تنها مدت درمان طولانی تر می شود بلکه دندان ها محکم شده اند و جابه جایی آن ها سخت تر است در نتیجه برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است تا مدت زمان طولانی تری صبر کرد اما ارتودنسی اگر در کودکان در سن مناسب آن ها انجام شود زود تر می توان به نتیجه مطلوب دست یافت و در نتیجه تعرفه ارتودنسی پایین تر می آید . پس لازم به توجه است که در سنین پایین بریدرمان ارتودنسی اقدام کنید .

3- در بعضی از افراد مشکلات دندان های آن به حدی پیچیده است که پزشک لازم می بیند تا در طول درمان ارتودنسی اقدام دیگری اعم از کشدن دندان ، جراحی آنان و … انجام دهد که در این هنگام مطمئنا کار بیشتری لازم است بر روی دندان ها انجام شود پس تعرفه بالاتری نسبت به ارتودنسی های معمولی شامل حال آنان می شود .

نوع براکت در تعرفه ارتودنسی در گنبد

نکته ی دیگری که در درمان های ارتودنسی قابل توجه است نوع براکت های ارتودنسی شما است که با توجه به مزایا و معایبی متنوعی که به همراه دارند قیمت های متفاوتی را شامل می شود .

براکت فلزی : این نوع بارکت در ارتودنسی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است به همنی دللی نسبت به براکت های دیگر طرفداران بیشتری دارد و بسیار با دوام هستند .

براکت لینگوال : این نوع براکت ها به صورت مخفی بوده و به همین دلیل قیمت بالاتری را شامل می شود و بیشتر مناسب دندان هایی است که مشکلات جزئی به همراه دارند .

براکت سرامیکی : براکت های سرامیکی هم به صورت مخفی قابل استفاده هستند و هزینه آن ها از براکت های لینگوال کمتر است چرا که امکان شکسته شدن آن ها وجود دارد و همچنین به دلیل مخفی بودن هزینه آن ها نسبت به براکت های فلزی کمی بالاتر است .

اگر شما بیمه باشد پوئن مثبتی به همراه دارید ، البته نه همه ی بیمه ها . بعضی از بیمه های درمانی هستند که در تعرفه دندان پزشکی برای شما تاثیر به سزایی دارد و باعث می شود تا هزینه کمتری را نسبت به افراد معلومی پرداخت کنید . بنابراین قبل از انجام درمان ارتودنسی اطلاع پیدا کنید که آیا ارتودنسی جزو خدمات درمانی تحت نظر بیمه شما است یا نه . هزینه براکت های فلزی عموما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد اما نکته ای کخه در این جا وجود دارد آن است که برخی از بیمه ها هزینه های ارتودنسی که به خاطر زیبایی انجام می شود را تحت نظر پوشش خود قرار نمی دهند .

متخصص ارتودنسی در گنبد

دکتر فاطمه عبداللهی

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گنبد
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه با

جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

  • آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
  • تلفن: 09901429006
  • وبسایت: www.drabdolahi.com
  • ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
  • اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.