مقالات

دندان پزشک ارتودنسی در گرگان

بهترین دندان پزشک ارتودنسی در گرگان کیست ؟ چرا برای ارتودنسی حتما باید پیش یک دندان پزشک متخصص ارتودنسی و یا متخصص ارتودنسی برویم ؟ میزان تعرفه اتودنسی در گرگان چقدر است ؟ و … این مدل سوالات از ان دسته از سوالاتی است که در ذهن  کسانی که می خواهند دندان های خود را ارتودنسی کنند وجود دارد . قطعا همه ماه برای درمان خود دلمان می خواهد که پیش بهترین دکتر برویم تا درمان  ما با کیفیت بالا انجام شود و موفقیت آمیز باشد . ارتودنسی یکی از درمان هایی است که برای انجام آن حتما لازمه تا به متخصص خود ارتودنسی مراجعه کنید پس در این زمینه توجه ویژه ویژه ای داشته باشید که قبل از  مراجعه راجع به بهترین دندان پزشکان ارتودنسی شهر خود تحقیقاتی انجام دهید .

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که قطعا یک متخصص ارتودنسی خوب در گرگان با توجه به تجاربی که دارد می تواند در موفقیت مراحل درمان بسیار تاثیر گذار باشد و پیشرفت مراجل درمان تنها به نوع ناهنجاری نیز بستگی ندارد .

دندان پزشک ارتودنسی در گرگان

دکتر فاطمه عبداللهی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

دندان پزشک متخصص ارتودنسی در گنبد و گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول

تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دندان پزشک متخصص ارتودنسی در گرگان

در رابطه با متخصص ارتودنسی باید بیان کنیم که ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی به دندان پزشکی گفته می شود پس از آن که مراحل تحصیل 6 ساله عمومی دندان پزشکی را گذرانده است حال برای یک دوره سه ساله تخصص در زمینه ارتودنسی نیز آماده می شود . سپس که این دوره تحصیلی طی شد و پس از گذراندن کارآموزی هایی که برای کسب تجربه بسیار تاثیر گذار هستند . متخصص ارتودنسی می تواند مطب خود را تاسیس کند و در این حیطه به فعالیت بپردازد .

نکته ای که در رابطه با درمان ارتودنسی وجود دارد این است که خیلی از افراد برای درمان خود به اشتباه تنها به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنند در صورتی که این اشتباه است چرا که تنها تعداد کمی از دندان پزشکان ایران دارای تخصص در زمینه ارتودنسی هستند . اما در حقیقت در این جا می خواهیم بیان کنیم که مهارت و تجربه ای که دندان پزشک متخصص ارتودنسی در گرگان دارد دندان پزشک معمولی نیز ندارد .

دندان پزشک متخصص ارتودنسی در گرگان

مشکلاتی که دندان پزشک ارتودنسی می تواند برطرف کند

از انواع مشکلاتی دهان و دندان که به کمک دندان پزشک ارتودنسی در گرگان نیز برطرف می شود می تان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

وجود فاصله در بین دندان ها
وجود ناهنجاری ها فک و صورت
نا مرتب بودن دندان ها
وجود مشکلاتی بین دندان ها و استخوان سر و صورت
نبودن دندان ها در جای درست خود
انجراف و کج بودن دندان ها
عقب و جلو بودن فک و ..

بهترین دکتر دندان پزشک ارتودنسی در گرگان

یک دکتر دندان پزشک خوب لازم است تا دارای ویژگی ها و مشخصاتی باشد که او را از سایر ارتودنتیست های شهر متمایز کند ، در این جا قرار است ویژگی های دندان پزشک ارتودنسی در گرگان را بررسی کنیم ف از جمله از ایم ویژگی ها میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد .

یک دندان پزشک ارتودنسی لازم است  از به روز ترین فناوری و تجهیزات نیز استفاده کند .

همیشه مطلب خود را به صورت پاکیزه و استریلیز شده نگهداری کند .

با بیماران و مراجعه کنندگان خود دلسوز باشد و تنها به فکر میزان پرداختی آن ها نباشد .

دندان پزشک ارتودنسی با توجه به مطالعاتی که روزانه دارد اما تمام اتفاقاتی که در حیطه تخصص می دهد و خدمات درمانی جدید نیز باشد با خبر باشد .

یک دکتر دندان پزشک ارتودنسی خوب لازمه تا مشاوره لازم به بیماران خود بدهد و آنان را از تمام اتفاقاتی که ممکن است در طول درمان به وجود آید مطلع سازند و …

بهترین دکتر دندان پزشک ارتودنسی در گرگان 

دکتر فاطمه عبداللهی

ایشون یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان می باشند و یکی از بهترین دکتر دندان پزشک ارتودنسی در گرگان به شمار می رود که قبل از درمان به خوبی به مراجعه کنندگان خود مشاوره می دهند و با کمک تیمی مجرب و حرفه ای تلاش می کنند تا بهترین امکانات و خدمات را برای مراجعه کنندگان خود آماده کنند .

متخصص ارتودنسی خوب در گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.