مقالات

هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان

هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان

این روز ها با توجه به  تغییرات قیمت ها چیزی که مانع رفتن به دندانپزشکی می شود شاید هزینه درمان باید ، در این مطلب قرار است راجع به هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان نیز صحبت کنیم . در بیشتر موارد برای برطرف کردن مشکلات فکی در مواردی نیاز به همکاری بین ارتودنتیست و جراح فک نیز می باشد . در این موارد نیاز است قبل یا بعد از جراحی روی دندان ها ارتودنسی گذاشته شود .  قیمت و میزان هزینه ارتودنسی ثابت نبوده و به عوامل متعددی بستگی دارد که پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر مطلب هزینه ارتودنسی در گرگان را مطالعه کنید .

متاسفانه امروزه با توجه به آن که قیمت متریال ها و مواد اولیه روز به روز در حال تغییرات افزایشی است به همین دلیل فردی که چند ماه پیش ارتودنسی کرده است نسبت به فردی که به تازگی می خواهد به سراغ ارتودنسی برود هزینه کمتری را پرداخت می کند .

هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان

ارتودنسی در گرگان

دکتر عبداللهی گرگان
متخصص ارتودنسی گرگان

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

هزینه درمان عقب و جلو بودن فک

عوامل متعددی در میزان هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان تاثیرگذار خواهد بود که یکی از این عوامل و مهم ترین آن ها بررسی میزان ناهنجاری می باشد .

میزان نا هنجاری فک

در حقیقت هر اندازه که میزان ناهنجاری بیشتر باید هزینه درمان بیشتر خواهد بود به عنوان مثال بیماری دارای مشکلاتی در فک بالا و پایین خود می باشد اما فرد دیگر دارای همین مشکلات تنها در قسمت پایینی فک است ، پس قطعا درمان مورد اول نیاز به کار بیشتری دارد و وقت و انرژی بیشتری دارد و به مراتب هزینه درمان آن هم بیشتر خواهد بود . البته نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که در برخی از موارد مشکلات فک مانند عقب و جلو بودن تنها به کمک ارتودنسی نیز برطرف می شود اما در موارد دیگر نیز نیاز به جراحی می باشد .

میزان نا هنجاری فک هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان

 

نوع دکتر شما

دکتری که برای رفع مشکلات فکی خود انتخاب می کنید یکی دیگر از نکاتی است که در میزان هزینه درمان نیز تاثیر گذار خواهد بود ، برخی از پزشکان منصف تر برخورد می کنند و با توجه به تعداد جلسات درمان میزان هزینه لازم را دریافت می کنند اما متاسفانه برخی از پزشکان هستند که این گونه عمل نمی کنند و دست مزد بالاتری دارند .

انواع مشکلات فکی

1. عقب بودن فک بالا و پایین

در این حالت عقب بودن فک بالا ، بالای لب فرد حالت تو رفتگی دارد که در میزان زیبایی افراد می تواند خیلی تاثیرگذار باشد . این مشکل به واسطه جراح فک و صورت به خوبی برطرف می شود . در مشکل عقب بودن فک پایین هم همین حالت وجود دارد و فک پایین به خوبی رشد نکرده است و حالتی کوتاه نشان داده می شود به گونه ای است که چانه فرد کوچک تر دیده می شود و حتی در مواردی باعث مشکلات تنفسی در افراد نیز می شود .

عقب بودن فک بالا و پایین

2. انحراف فك پايين

در انحراف فک اگر از جلو به صورت فرد نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک سمت فک نسبت به طرف دیگر رشد بیشتری داشته است و باعث انحراف فک پایین شده است . احراف فک پایین شاید یکی از سخت ترین درمان های فکی باشد که در میزان هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان هم تاثیر گذار خواهند بود .

3. خنده لثه ای

منظور از لبخند لثه ای حالتی است که وقتی شما لبخند می زنید لثه ها بالای دندان های شما بیشتر از خود دندان ها نشان داده می شود و اغلب هم علت آن به دلیل جلو بودن فک بالا و یا جلو بودن دندان ها فک بالا نیز می باشد . در حالت فک باید بیان کنیم که اگر فک بالا بیش از اندازه به سمت جلو و پایین رشد کند باعث می شود تا فرد لبخند لثه ای نیز داشته باشد . برای برطرف کردن این مشکل باید فک بالا نیز جراحی شود .

4. اپن بایت دندان ها

این مشکل به گونه ای است که زیاد در ظاهر فرد نشان داده نمی شود و علت اصلی آن هم به خاطر وجود ناهنجاری در قرارگیری قطعات استخوانی می باشد ، برای برطرف کردن این مشکل لازم است تا جراحی دو فک و بالا و پایین انجام شود .

اپن بایت

5. جلو بودن فک پایین و بالا

در رابطه با جلو بودن فک بالا در قسمت لبخند لثه ای نیز راجع به ان توضیح دادیم . اما در باره جلو بودن فک پایین  حالتی که که چانه افراد بلند تر از حالت معمولی نشان داده می شود و نسبت به اجرای و تناسب صورت به سمت جلوتر نیز رشد کرده است .

درمان عقب و جلو بودن فک با ارتودنسی در گرگان

حال که با میزان هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان نیز آشنا شدید می خواهیم شما را با یکی از بهترین پزشکان جراح فک و صورت گرگان آشنا کنیم . دکتر فاطمه عبداللهی یکی از بهترین پزشک فوق تخصصی ارتودنسی در گرگان نیز می باشد که با داشتن کادری مجربی . حرفه ای و همچنین با استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه بهترین خدمات را ارائه می دهد . در ادامه راه های برقراری ارتباط با ایشان را بیان می کنیم .

تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

2 دیدگاه در “هزینه درمان جلو و عقب بودن فک گرگان

  1. اسماعیل گفت:

    سلام فک من در سن ۳۲ سالگی بر اثر مواد مخدر تمام دندانهایم را از دست دادم و مجبور ب کشیدن ریشها شدم ،و زمانی که خواستم دندان مصنوعی بگذارم،دکتر گفت فک پایین شما جلوتر از فک بالا است،و الان در ست ۴۰ سالگی هستم با دندانهای مصنوعی،میخواستم بدونم راهی هست برای این مشکل؟
    چه راهی؟
    عمل کردن یا خیر ،هزینه این مشکل تقریبا چقدره؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. mohi m گفت:

      سلام دوست عزیز بدون معاینه نمیتونم نظری بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.