مقالات

ارتودنسی کودکان در علی آباد

ارتودنسی کودکان در علی آباد

قبل از خواندن این مقاله درباره ی ارتودنسی کودکان در علی آباد ابتدا بیاید با مفهوم ارتودنسی دندان ها آشنا بشویم . ارتودنسی به معنای منظم کردن و تغییر موقعیت های غیرعادی فک و دندان می باشد از آنجا که کودکان در از هر لحاظی دارای ظرافت هستند باید مراقب سلامت آن ها نیز باشیم و در این میان مراقبت از دندان کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد . به تمام اقداماتی که به منظور پیشگیری از بروز نامنظمی در دندان ها شود مانند کج بودن دندان ها و یا عدم هماهنگی در تراز دندان های کودکان ارتودنسی کودکان نیز گفته می شود.

اگر دندان های فرزند شما دارای اختلال نامنظمی باشد باید به یک متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه کنید تا متخصص با استفاده از دانش و تجربه ایی که دارد می تواند به راحتی بتواند مشکل شما را حل کند و لبخند زیبای کودک شما را دوباره بر لبانش برگرداند.

ارتودنسی کودکان در علی آباد

دکتر فاطمه عبداللهی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان

دندان پزشک متخصص ارتودنسی ارتودنسی بزرگسالان و کودکان در علی آباد
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 – ساختمان پارک رویال – طبقه اول

تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

چه زمانی کودکمان به ارتودنسی نیاز دارد ؟

برای تشخیص این مسئله احتیاج است تا یک دندان پزشک دندان های کودک شما را بررسی کند و در صورتی مشکلی مانند کج بودن دندان ها و یا جا به جایی دندان ها در کودک شما مشاهده کرد شما را به یک متخصص ارتودنسی ازجاع می دهد. مسئله ایی که وجود دارد انجمن ارتودنتیست ها و انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه می‌کنند که همه کودکان بهتر است از سن 7 سالگی توسط متخصصان ارتودنسی مورد ارزیابی قرار بگیرند و دندان های آنان بررسی شود، تا مشکلات احتمالی دندان ها بتوانند هرچه سریع تر تشخیص دهند و از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنند. شما می توانید نیز برای گرفتن مشاوره از متخصص ارتودنسی کودکان در علی آباد دکتر فاطمه عبداللهی با آن ها تماس حاصل فرمایید

از دلایلی که بهتر است از خراب شدن دندان های کودکان در 7 سالگی جلوگیری شود این می باشد که  در حالی که فرزند شما هنوز در حال رشد است، مشکلات دندانی آن ها را اصلاح کنید. زیرا پس از به اتمام رسیدن سن رشد و بالغ شدن آن ها، پروسه های درمانی ارتودنسی ممکن است طولانی تر و پرهزینه تر باشد. اغلب کودکان در سنین 9 تا 14 سالگی شروع به ارتودنسی دندان های خود می کنند.

چه زمانی کودکمان به ارتودنسی نیاز دارد ؟

آیا ارتودنسی کودکان درد دارد ؟

یکی از نگرانی ها و دغدغه های خانواده و کودکان این می باشد که آیا ارتودنسی کودکان درد دارد؟ در این ارتباط باید بگویم تجربه درد و ناراحتی خفیف در درمان ارتودنسی مسئله ای معقول می باشد.مسئله ایی که وجود دارد این می باشد که درد ارتودنسی کردن دندان ها می تواند علت های متفاوتی از جمله سن ، شرایط بدنی فرد و عواطف و … بستگی دارد . علت وجود در واقع  به علت نیرو هایی است که بر روی دندان ها اعمال می شوند، پاسخ و واکنش التهابی را دارند که شامل درد در محیط دهان است که به علت حرکت دندان ها می باشد. این واکنش باعث تغییر در جریان خون پس از اعمال نیروی ارتودنسی بر دندان می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده 95٪ از بیماران تجربه درد در طول درمان ارتودنسی احساس نارضایتی کردند . درد ارتودنسی در عرض 4 ساعت شروع می شود، در طول 24 ساعت بعدی افزایش می یابد و در عرض 7 روز کاهش می یابد.

آیا ارتودنسی کودکان درد دارد ؟

قیمت ارتودنسی کودکان چقدر می باشد ؟

از آنجایی روزانه قیمت صنف در حال تغییر می باشد نمی شود قیمت دقیقی را برای ارتودنسی دندان های کودکان مشخص کرد اما قیمت ارتودنسی در کودکان در محدوده ی 9 تا 20 میلیون تومان تخمین زد از مواردی که در قیمت ارتودنسی کودکان تاثیر گذار می باشد این است که از چه نوع ارتودنسی استفاده می کنید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با داشتن مشاوره ای با متخصص ارتودنسی کودکان در علی آباد تماس حاصل فرمایید و قیمت دقیق تری را برای ارتودنسی دندان کودکتان به دست آورید.

فواید ارتودنسی دندان در کودکی

از فوایدی که می شود در ارتودنسی کودکان نام برد کاهش هزینه ها می باشد در دوران کودکی از آنجایی که دندان ها هنوز به طور کامل شکل نگرفته اند شما می توانید با هزینه ی کمتری دندان فرزندان خود را درست کنید. از فواید دیگر می شود به بهبود سلامت دهان و دندان نام برد. درواقع همین که دندان ها را منظم می کند و سبب حفظ بهداشت دهان و دندان ها می شود خودش بزرگ ترین مزیت است. شاید از مهم ترین فواید آن می شود به بهبود توانایی تکلم و جویدن نام برد زیرا اگر دندان ها در جایگاه مناسب خود قرار نگیرند تکلم و گویش و یا حتی جویدن غذا به خوبی صورت نمی گیرد و احتمال اینکه فرد به بیماری گوارشی مبتلا شود بسیار بالا است .

فواید ارتودنسی دندان در کودکی

متخصص ارتودنسی بزرگسالان و کودکان در علی آباد

دکتر فاطمه عبداللهی

ایشون یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان می باشند و یکی از بهترین متخصصان ارتودنسی کودکان در علی آباد به  شمار می رود که قبل از درمان به خوبی به مراجعه کنندگان خود مشاوره می دهند و با داشتن تیمی مجرب و حرفه ایی تلاش می کن تا بهترین ها را برای مراجعه کنندگانش فراهم اورد .

متخصص ارتودنسی کودکان در علی آباد
تسلط به تکنیک های روز دنیا
خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک ، ارتودنسی دیمون ،

ارتودنسی همراه با جراحی فک و ناهنجاری های دهان و دندان

آدرس: بلوار نهارخوران – مابین عدالت 74 و 76 -ساختمان پارک رویال – طبقه اول
تلفن: 09901429006
وبسایت: www.drabdolahi.com
ایمیل:dr.f.abdollahi@gmail.com
اینستاگرام : dr.f.abdollahi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.